Tävling Lkl. 1.

Japp, snart var det dags då...
Tävlingsdebuten i Lkl.1. shit, kommer ju int kunna stå på benen...
Får jag som jag vill så kommer de nog gå väldigt bra, å får jag inte som jag  vill så kommer de gå åt skogen.

Hmm, Annars så har vi ju köpt en sparkcykel/trehjuling.. (en sån som gamla tanter har/hade)
till draget nu när det ej finns snö. Renovering pågår, så bild kommer väll senare.

Samt att vi har fullt upp med att passa bäbisar... puppisar..
Gaijas "lillasyster" (Exzena "Zina") samt Blixtens "lillebror" (Dunder).
Jättekul tycker ludde som är heeelt gudomlig mot dom små söta rara valparna =)
Pappa ludde till sin tjänst *hihi*

Det var väll lite av vad som händer nu.
Får väll lov att återkomma med resultaten senare.

Kommentarer
Postat av: Veronica och Gaija

Min bil brann när vi for hem.... Så nu har jag ingen bil. Men jag och Gaija klarade oss helskinnade! =O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback