Hotellvistelse i Umeå

I helgen har vi varit i Umeå, bott på hotell å vart på barndop å bröllop...

Ralph å Maria gifte sig å döpte sitt nytillskott Elliot...
Han hade växt en hel del sen i somras då vi såg han sist, då var han ju bara ca en vecka gammal...
ungefär 1,5 dm.....

Vigseln ägde rum i Vännäsby kyrka, och jag säjjer då de.... passerar ni far å kika på utsikten från kyrkogården..... =) mamma tog tyvärr inget kort.... men.... ni kan ju se de me egna ögon istället...

Vi bodde på Hotell Bothnia, ett inte så stort hotell men alldeles tillräckligt, kallas även flyghotellet eftersom det bl.a. ligger inte så långt ifrån flygplatsen... Rummet var fint, ganska litet å trångt, men även det tillräckligt... I rummet, som var ett hundrum för såna som jag, fanns det när vi kom en bia bädd (den var ganska liten för mig men jag tycker dom sängarna är ju så sköna, så jag låg i den ändå..) och i toaletten fanns det en matbar (mat å vattenskål i en ställning typ), det fanns även mat i skålen.... Men jag fick inte äta upp det.... hörde något om att det får bli godis istället... =)
Rummet å hotellet tyckte jag var mitt revir så jag vaktade det åt mamma å pappa å hotellpersonalen.., men det var väll inte direkt så poppis av min mamma å pappa, hihi, men jag skrämde nog allt tjuvarna eller va de nu var som störde mej i min goa sömn..... =) mitt i natten flera ggr. bl.a.

Här kan ni kika på brudparet m. familjer......

Brudparet

Brudparet..

Ralf m. Familj

Ralph med familj...

Maria m. Familj

Maria med familj..


Och sist men inte minst.....

ludde

Äntligen Hemma... =)
nu myyyser jag....

Hej då //Ludde.....

PS. jag glömde att berätta att jag fick bada idag...... de va kul... men mamma å pappa lät mej inte bada så länge.... för dom sa att de va så kallt i vattnet.... men kul hade jag.... jag skulle kunna bada hur länge som heeelsst =) DS.