Skogspromenad på Pitholmsheden!

I Onsdags var jag å Ludde å hälsade på Veronica, Gaija å Garp,  Vi skulle gå ut i skogen så dom skulle få leka av sej.... Sagt å gjort, i Två timmar var vi ute å promenixade...

Ludde å Garp blev ett radarpar, Garp gick överallt där Ludde gick,  Ludde var stolt över att ha fått en ny kompis =) När vi kom hem var Garp (Bara 13 v.) väääldigt övertrött, de tar på krafterna å busa å plumsa i snö så länge när man är så liten...
Fick inte så många bilder som var nå att ha... men har tagit ut ett par stycken som jag ska berätta lite om.

bakifrån
Den enda bilden då alla tre e med.... Mamma, Pappa å Bäbis typ.. =)

Garp
En (av hans enda) välbehövliga vilopauser,
Han hade inte riktit tid att vila.

Garp Gräver
När vi stannade upp å vilade lite, så gjorde han såhär....
... Just det... grävelser...

Månen
En väldigt fin vy, månen precis framför oss,
snö på träden (som ej syns), riktigt snyggt var det,
men väldigt svårt att fotografera....

Dragkamp
Skrattpausen... Stod på knä å pratade allvar med Ludde,
då Gaija den busen kom å snodde min mössa...
åsså fick jag Garp upp på magen å Ludde i andra ändan
av kopplet som jag hade runt halsen... vilket Gaija tyckte såg kul ut
så hon hakade ju på direkt... så där låg jag å kämpade för att
inte bli strypt typ... =)
Skrattade gjorde vi, för att rädda kameran slängde jag över den till Veronica
å bad henne ta kort på det hela...

Det var allt för denna gången..
//Sofia & Ludde.