SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR.... =)

Sommaren har kommit, å sola å bada å bli blöt av vattenslangen de e RÜLIGT! =)

Ludde har fyllt år åxå, 1:a Juni fyllde han 2 år. Ett Fyrfaldig leve HURRA, HURRA, HURRA, HURRA! =)

Här kommer några sommarbilder =)

Vattenspridare 1
Så här gör man med vattenspridaren
ÄTER UPP DEN!!! (Nästan)
Det kommer ut vatten ur den å det måste man ju fånga!! =)

Vattenspridare 2

Självuppställning
Sen så ställde jag upp mej så fiiint...
Måste ju vara fotomodell självmant nån gång... =)


Mormor på besök
Då dök Mormor upp... jag blev ju jätteglad, men, hon ville inte riktigt hälsa på mej...
(Undra varför *hihihihi* =) kanske syns på bilden vilken skadeglädje jag har =))


Fin på Födelsedan!
Fredag 1:a Juni, Min födelsedag, då var jag så här snäll å fin =)

Paket!
Då dök de upp ett paket som var till mej..

Paket Öppnar man
Börjar öppna lite försiktigt, vad kan de vara, luktar gott gör de iallafall... =)

Titta!
Yammiiiie... ett gott tuggben, syns väll heller inte hur gott det var??? =)

SLUT!
Det var så gott att de inte tog så lång tid att äta upp... för nu e de slut!


Kommentarer
Postat av: Veronica och Gaija

Weeehhhhooo!!!! Grattis sommargrabben från vårbruden Gaija!
Vi måste ta ett bad nu snart. Innan det blir fullt med folk på gläntan kanske vi skulle skynda dit nu ngn kväll? =O)

Postat av: Eva-Lena,Morre och Quick

Vi vill oxå gärna bada med er på Gläntan (Eller nån annanstans) Grönan? //Quicken och Morre

Postat av: Veronica och Gaija

Men jösses Sosso! vad Har hänt???

2007-06-17 @ 01:05:33
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback