Skrinda inköpt =)

Köpt en skrinda, nästan ny, 600:-

Snyggt va?? =)
image122

Kommentarer
Postat av: Veronica och Gaija

Vad fiiiin den är vagnen! Nu måste jag ta mig i kragen och ta ner våran vagn. Så kan vi gå på stan tillsammans och shoppa med våra små sötnosar. =O)Eller göra en utflykt i badhusparken? Vi kan mötas där och ha med oss lite fika....
Ha en trevlig midsommar och sköt om er!:O)

Postat av: Garp heter jag

åå vicken fin vagn, hoppas mamma ger mej en sån sen snart när jag får börja jobba hårdare. det riktigt kliar i kropen på mej att få dra en sån. annars vill jag mest bada men nu får jag inte det så ofta som jag vill för mamma säger att det är det jag får sånt kli av...bluäähh vad tråkit för bada är det bästaste jag vet...plask på dej kompis!

2007-07-08 @ 23:02:56
Postat av: Veronica och Gaija

Jag har också en släde! Inte licka vacker som din... Men den är jättelätt och den ska bli fin när mamma fått ge den lite kärlek. =O) Nu började vi helt plötsligt längta efter vintern... Konstigt va?

2007-07-22 @ 01:06:46
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback