Nyår m.m.

Nu tänkte jag berätta hur mitt nyår var..

Det var bra... även om jag var skrajj för alla raketer... Vi var på en fest, så jag å Leo (Min kompis, han är en Leonberger) fick va tillsammans för oss själva i hallen.
Alla tvåbenta dom smaskade i sej grillad fläskfilé, å vad fick vi? våran gamla vanliga mat.. de e schyssta takter det..  nåja, hur som helst så var de ändå rätt skojjit... ska kika om jag kan gräva fram något kort från mitt nyår.

*gräver*


Här hittade jag några:

Jag sover
Här sover jag efter tolvslaget... jobbig dag...

Leo
Det här är min kompis Leo, han är 4 år å väldigt snäll å rolig =) Hans pappa Pelle försöker lugna han på den där bilden, han var så stressad (Leo alltså) =)

mamma m vänner
Här har vi "Tant Linda", Mamma å Jenny.


Sen så har jag fått dra släde.. ojj va kul de e.. =) jag bara springer å springer, men mamma måste springa bredvid eller en bit bakom, annars e de inge kul.
Åsså har jag ju fått en alldeles egen sele åxå... en Nomesele. Ni ska få se, men på en del bilder har jag den gamla selen som är alldeles för stor...

Titta här:

drag 1
Här får jag dra pappa, fasiken vikken tjockis han var.
Mamma var väldigt mycke enklare att dra.


snygga jag 6snygga jag 4Snygga jag 3Snygga jag 2
Fina bilder va??? Min mamma ska bara plåta mej hela tiden,
men ja är en jäkel på att inte titta mot kameran.. *hihi..*
men mamma är faktiskt ganska duktig på att plåta mej tycker jag iaf =)

Nomeselen jag har här på bilden den är historia nu, för jag har fått en alldeles ny =)
Titta på dom här bilderna:
drag 2
Uppställning!

drag 3
Brodyr på ryggen..

drag 7
drag 6
Erkänn att jag är ganska duktig som kan sitta så här fint :)

Här har vi några andra läckerbitar:

drag 5drag 4Snygga jag
Sådärja, det var dom åxå... =)  mycke läckert med en gång...
har ni trillat av stolen nu? *fniss*



Det var allt för denna gången tror jag.
Gaija; vad kul å få träffa dej, det var ju jättelängesen, tack för dina fina pussar.
Sen har jag ju fått träffa en annan liten filur... nu vet jag inte hur hon stavar sitt namn, så jag säjjer Q, då vet ni nog vem jag menar.... Morre har ju fått en "Syster" så jag ska gå me er i skogen nån dag å kanske busa litegranna... Pappa Ludde till sim tjänst *hihiih*

Ha det nu jättebra.
MVH
LUDDE!

Kommentarer
Postat av: Garp heter jag

Häj luddiga Ludde :) Jag fick inte nån champagne för ja var för liten men jag fick slicka lite grädde å jag tror det var gottare faktist.Vicken snygg sele du har fått, fast jag fattar inte vad du ska göra med den det går ju inte att dra något på medar för det finns ju inge snöööö. Det tycker jag e tråkigt å det gör ont av vassa gruset under tassarna tycker jag. Men matte säger att hon nästan lovar att det kommer snö...så jag hoppas det. Jag fick förresten leka med brorsan hela nyårsfoten eller vad det hette. Det var så kul, inte hade vi tid att bry oss om vad som hände runtomkring. Inte ens när matte tappade kött i marken märkte vi det men vi kände allt lukten av det sen....snafs i dubbelhakan på dej Ludden å pussa nu Gaijan oc lilla Q från mej å alla här!

Postat av: Gaija

Jaaa. Ludde! Nu har det kommit jättemycket jättefin snö! Så nu måste vi passa på att dra! =O) Min mamma är då alltid så upptagen. Tur att hon är upptagen med mig också. Annars blir jag arg! Vad tror du om torsdagkväll? Då ska min mamma inte ha så mycket att göra nämligen. Hoppas hon och jag. Nospuss på dig Ludde!

2007-02-04 @ 21:00:45
Postat av: Gaija

Nu kommer vi till dig! Nu har det blivit kvällen! Jag ska bara ta på mig min fina sele så är vi på väg... Nu ska vi ha skoj! =O)

2007-02-08 @ 18:17:04
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback