Åter efter datorhaveri...

Ja, nu e vi åter efter lite datorhaveri..
Nu e den frisk å snabbare än aldrig förr.. :)

Tänker här skriva lite kortfattat om vad som hänt... (Det mesta talar väll bilderna om)

Quick
Det här är lilla Q... =) första träffen...

Soffan
Så här gör jag lite då å då... visst ä jag ganska snygg å söt? =)
(Titta vad mamma å pappa har i bakrunden... - Semla!)

Drag L & G
Nu äntligen har jag å Gaija fått dra släde tillsammans,
Det gick väldigt bra, å jag längtar redan tills nästa gång....

L M Q
Titta så kul vi hade på isen nedanför Stadshuset...
Lägg märke till den farliga schäfern på bilden.. =)

LMQ
Full fart framåt! Tripp, Trapp å Trull de e Ludde, Morre å Quick det.

Annars så åker vi lite skidor lite då å då, åsså har mamma köpt en pulka som jag ska få dra... =)
Typ en Segebadenpulka, fast en militärsk variant..

Lev å Må
pussar å kramar
//Ludde.

Kommentarer
Postat av: Lie och grabbarna grus

Hejsan! Halkade in fr Gaijas blogg.... hon ser himla söt ut Quick..... Vi ses säkert nån gång!
Ha det toppen!

Postat av: Veronica och Gaija

WOW så fina vi är i våra selar. Och Quicken är sååå gullig. Har ni testat pulka ännu?

2007-02-18 @ 13:12:19
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/
Postat av: Helene

Så otroligt vacker schäfer!!!!!

2007-02-26 @ 09:49:49
URL: http://erox.zoomin.se/
Postat av: Veronica och Gaija

Glad påsk och tusen tack för det fina påskkortet!=O)

*pssst.... Nu måste du sätta in nya bilder i bloggen juh. ;O)*

2007-04-08 @ 19:58:44
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback