Våren Har kommit för att STANNA!

Nu e de riktigt riktigt vår.... å April väder..... snöoväder inatt å stråååålande sol under hela dagen...

Vi har tagit hem Jeepen från sitt vinter ide... men den står nu i garaget å väntar på lite omtanke å kärlek inför besiktning om drygt en månad! sen bär de iväg...  Då ska vi alla 3 ut å åka... =)

Vad händer mera nuförtiden då...? jo, I Fredags (Långfredag) var vi på utställning....
har ju förresten några bilder därifrån...

Blixten
Vi kan börja med att presentera min nya vän. Blixten.
En Samojedkille som blivit 4 mån.
Det gick inge vidare för honom pga att dom hittade ej bägge testiklarna, men i övrigt var allt bra! =)

Jag ? Tayzon
BIR å HP, bara vänta in Gruppfinal!
Skulle fått en konkurent i hans Klass, men den dök aldrig upp.

V?ntan
En evig väntan, Jag (Ludde) å Tayzon.


Gruppfinal
Gruppfinalen kolla in så stiligt han står, ändå kolla inte ens domarn åt vårat håll!
*GRRRR* S*tans J*vla domarh*vete. =)


Sen i tisdags (10:e) skulle vi börja kurs... Tävlingslydnad,
Men Caroline var sjuk, så vi börjar på Tisdag (17:e) istället!

Annars får jag följa me på Mammas jobb å sitta i bilen... *härligt*
Så tränar vi lite då mamma kommer ut på hennes rast =)


Det var nog allt för nu... kommer med mera sen.....

Puss å Hej, Leverpastej *hihiihihihihiihihii* =)

//Ludde,
å Sosso (Min mamma, som måste skriva åt mej när det inte går så bra för mej).

Kommentarer
Postat av: Veronica och Gaija


ÄNTLIGEN! =O)

Vad fin han är Tyson! Grattis till dom fina priserna! =O)

Ludde lilla vän...Nu hinner Gaija före dig! Hon börjar sin skola på måndag.:O)

Pöss från Doris, Boboy, Bobanjo och Gaijsanmajsan. =O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback